MIKAELAREN GUTUNA

Hau egonezina! herri batetik irten  eta beste batetara goaz. Gure lagunak, Mikaela, asko laguntzen digu lan honetan. Ia egunero zertxobait bidaltzen digu bere maletan magikoa. Begiratu oraingo honetan zer ekarri digun!........
!Esto es un no parar!Salimos de un país y ya nos estamos yendo a ottro. Nuestra amiga Mikaela nos ayuda un montón en este quehacer. Casi a diario nos manda alguna cosita en su maleta mágica. !Mirad lo que nos ha enviado en esta ocasión.....! 








Honekin batera gutun hau zetorren 
Junto a estas cosas venía esta carta 
Jambo Rafiki:
Zer moduz Australian? Ederra da ezta?...Bueltatuko naiz, seguru nago eta espero dut zuek ere hara joatea berriro.
Eta hurrengo ibilbidea? Pentsatuta daukazue? Nik proposamen bat daukat. Zoazte Afrikara. Ni egonda naiz eta da IZUGARRIA!!!! Guztiz desberdina.Hain handia denez gauza guztiz desberdinak daude: basamortuak, sabana, Oihana, animalia pilo, hemendik ez dauden landare eta zuhaitz araroak (ezagutzen duzue baobab zuhaitza? Eta bere istorioa?), antzinako kulturaren arrastoak (Egiptoko piramideak, momiak…), …
Bueno, ez dizuet kontatuko dena zuek arakatu behar duzuelako.
Ea ideia gustatzen zaizuen eta beratar zoazten.
Ni gero eta hobeto nago nire istripuaz. Ea denbora ematen didan zuekin egotera joateko. Ez dakit baina saiatuko naiz.
Musu handi handiak eta ondo pasa zuen hurrengo bidaian

                                                             Mikaela

Ideia ona iruditu zaigu eta bertara joatea erabaki dugu. Ea zer ikusten dugun handik!
Nos ha parecido una buena idea y hemos decidido ir para allá. !A ver que vemos por allí!


0 comentarios:

Publicar un comentario